Un livrator la o pizzerie din Suceava a sesizat, marți după amiaza, Poliția Suceava, că a fost înșelat să transfere bani unei cliente printr-un punct selfpay.
Suceveanul care lucrează ca livrator la o pizzerie din Suceava a avut marți, în jurul orei 15.15, de livrat o comandă în cartierul Burdujeni.
Livratorul a luat legătura cu clientul, o persoană de sex feminin, pentru a cere detalii cu privire la adresa exactă, ocazie cu care respectiva persoana l-a rugat ca înainte de a ajunge la adresă, să încarce cu suma de 210 lei, un cont prin intermediul unui punct selfpay, lucru cu care a fost de acord.
În continuare livratorul s-a deplasat la un magazin alimentar din zona Pieței Agroalimentare Burdujeni, unde fiind îndrumat telefonic de respectiva persoană, a introdus un cod oferit de aceasta, transferându-i astfel suma de 210 lei. După finalizarea tranzacției, respectiva persoană a închis apelul, fără a mai răspunde.
Livratorul a apelat de mai multe ori numărul de telefon, ocazie cu care a constatat faptul că a fost înșelat.
În acest caz s-a întocmit dosar penal sub aspectul săvârșirii infracțiunii de ,,înșelăciune”, cercetările fiind continuate de către lucrătorii BIC.
sursa NewsBucovina