Arhiepiscopia Sucevei și Rădăuților, cu binecuvântarea Înaltpreasfințitului Părinte Calinic, organizează concurs de angajare pentru următoarele posturi: redactor, respectiv editor imagine, cu perioadă determinată de 6 luni și cu posibilitatea prelungirii pentru o perioadă nedeterminată, în cadrul Sectorului Media și Comunicare.
Criterii de selecție – Redactor:
- studii de specialitate (licențiat în Jurnalism / Litere / Comunicare și Relații publice / Teologie);
- buna cunoaștere a limbii române (competențele de comunicare într-o altă limbă străină constituie un avantaj);
- competențe digitale / editare text și grafică;
- cunoștințe practice în programele de prelucrare/editare foto (Adobe Photoshop, Lightroom);
- experiența în fotografia de evenimente constituie un avantaj;
- deschidere spre a învăța noi programe;
- adaptabilitate și capacitate de a lucra în condiții de stres și de a respecta cu strictețe termenele limită;
- aptitudini și competențe de comunicare și lucru în echipă;
- apartenența la Biserica Ortodoxă Română;
- deținerea permisului de conducere (categorie B) constituie un avantaj.
Criterii de selecție – Editor imagine:
- studii de specialitate (licențiat în Jurnalism / Comunicare și Relații publice / Regie) sau cel puțin nivel liceal, cu experiență în domeniu;
- competențe digitale / editare text și grafică / editare video / regie artistică și montaj;
- cunoștințe practice în programele de prelucrare/editare video și foto (Adobe Premier, AVID, Editare video Vegas, Final Cut etc.);
- deschidere spre a învăța noi programe;
- experiență în filmare audio-video de evenimente;
- cunoștințele tehnice în domeniul audio și lumini (instalație de sunet, scenotehnică, instalație de lumini) și electronica nivel mediu (conectică, cablare, mufe etc.) constituie un avantaj;
- adaptabilitate și capacitate de a lucra în condiții de stres și de a respecta cu strictețe termenele limită;
- aptitudini și competențe de comunicare și lucru în echipă;
- apartenența la Biserica Ortodoxă Română;
- deținerea permisului de conducere (categorie B) constituie un avantaj.
Conținutul dosarului:
- – Curriculum Vitae;
- – prezentare video despre sine– maxim 3 minute (descriere, competențe, experiență în domeniu etc.);
- – copie C.I.;
- – copii după actele de studii;
- – copie a certificatului de botez și recomandare de la părintele duhovnic;
- – portofoliu pentru ilustrarea experienței, cuprinzând materiale de autor, în diferite domenii (cultural, social, administrativ etc.): – reportaj; știre; interviu; relatare; materiale video cu drept de autor.
Etapele concursului:
4-10 decembrie 2023 – depunere dosare în sistem online, la adresa [email protected] (să conțină doar punctele 1, 2, 5 și 6);
11-12 decembrie 2023 – verificarea dosarelor;
13 decembrie 2023 – afișarea listei cu persoanele selectate și a tematicii pentru proba practică;
15 decembrie 2023 – susținerea probei practice la Centrul Eparhial Suceava, Sala „Gherasim Putneanul” (redactare material pe o temă dată și interviu), începând cu ora 10.00;
18 decembrie 2023, ora 12.00 – afișarea rezultatelor finale pe site-ul arhiepiscopiasucevei.ro și la Centrul Eparhial Suceava, cu respectarea confidențialității datelor personale.
Alte detalii referitoare la programul de lucru și salarizare vor fi oferite în momentul susținerii interviului.
Relații suplimentare la nr. 0742 060 142 (luni-vineri, 08.00 – 17.00)
sursa NewsBucovina