La o săptămână după ce a lansat în premieră pe piața locală conceptul de cumpărături surpriză, Auchan a realizat o noua acțiune de anvergură națională în 26 de hipermarketuri din 16 orașe, în fiecare magazin fiind plasate, în medie, 70 de cărucioare „misterioase”.
În acțiunea comercială cu câștig garantat pentru consumatori, clienții hipermarketurilor Auchan au avut astăzi, 5 aprilie, posibilitatea de a cumpăra produse nealimentare cu prețuri reduse cu -65% față de prețul de la raft, într-un mod inedit. Proiectul „Descoperă comoara din cărucior” presupune achiziția unui cărucior de cumpărături acoperit, fără a cunoaște conținutul.
Între 22 și 124 de astfel de cărucioare „misterioase” au fost plasate astăzi, începând cu ora 14:00, în multiple hipermarketuri Auchan. Fiecare cărucior a conținut între 10 și 20 de produse nealimentare, precum electronice, electrocasnice, menaj, auto, bricolaj, etc, conținutul acestora fiind dezvăluit clienților doar după achiziție.
Campania desfășurată azi a înregistrat noi recorduri, aspirând să devina un adevărat fenomen:
- Cea mai rapidă epuizare de stocuri s-a înregistrat în magazinul Auchan Pitești Găvana, de unde clienții au achiziționat toate cărucioarele disponibile în doar 13 minute. În topul cu cele mai rapide vânzări s-au clasat ulterior hipermarketurile Auchan Drumul Taberei (15 minute) și Auchan Craiovița (25 de minute).
- În 10 dintre magazine s-au vândut toate cărucioarele în mai puțin de o oră;
- Cel mai mare fan al proiectului: un singur client a cumpărat din Auchan Militari 5 cărucioare;
- Cea mai mare reducere de care a profitat un client a fost de 2.250 de lei, adică -65% din prețul de vânzare la raft, în valoare de 3.465 lei.
La momentul deschiderii cărucioarelor, într-o atmosferă extraordinară, clienții s-au declarat foarte încântați de „comorile” descoperite, câteva dintre primele reacții fiind:
- „E ziua mea, chiar că am primit un cadou superb.”
- „Mulțumesc, Auchan, foarte plăcută surpriza!”.
- „Coșul soției e foarte tare, am venit să-mi cumpăr și eu unul!”
- Un copil a fost foarte fericit că „a prins” jucăriile preferate Paw Patrol și un troller pentru vacanța în Grecia
Această experiență unică de cumpărături, inventată de Auchan, are toate șansele să continue și în perioada următoare în diverse magazine Auchan. Toate detaliile cu privire la următoarea ediție vor fi comunicate în social media și pe site-ul retailerului, iar clienții MyCLUB Auchan vor fi informați suplimentar în mod direct prin newslettter și alte forme de comunicare.
Mai multe detalii despre proiect pot fi consultate în regulamentul campaniei, disponibil in magazinele participante și pe www.auchan.ro.
Despre Auchan România
Auchan România are în portofoliu peste 430 de magazine, cuprinzând 33 de hipermarketuri, 7 supermarketuri și aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, cât și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2022 de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.
Compania pune la dispoziția clienților multiple modalități de comandă online, prin magazinul auchan.ro și aplicatia Auchan, precum și o gamă largă de servicii de ridicare a comenzilor: din magazine, prin Click&Collect sau din parcarea acestora prin Auchan Drive, dar și soluții de livrare națională standard sau expres.
Auchan România a reconfirmat anul acesta titlul de „Angajator de top”, obținând pentru al doilea an consecutiv certificarea Top Employer.
sursa NewsBucovina